OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vážené klientky, vážení klienti,

jsem velmi ráda, že jste si vybrali mé kosmetické služby a chtěla bych Vás informovat o mých obchodních podmínkách a tím předejít možným nedorozuměním. Všechna pravidla jsme připravila tak, aby maximálně zpříjemnili Vaše ošetření a plynulost obsluhy. Kvalita služby, Vaše pohodlí a spokojenost jsou u mě na prvním místě.

Budu velmi ráda, pokud Vaše návštěva v mém salonu splní Vaše očekávání. Pokud máte jakékoliv náměty nebo připomínky, prosím kontaktujte mě na tel. 732 645 132 nebo e-mailu: kosmetikamarti@seznam.cz.

Děkuji Vám za to, že tato pravidla chápete a těším se na Vaši návštěvu.

Provozovna: Františka Halase 650/2, Hradec Králové.

Poskytovatel: Martina Černá, IČO: 21709335

1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb uvedeným na www.kosmetikamarti.cz a prodávajícím produktů v provozovně na adrese Františka Halase 650/2, Hradec Králové a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.

Poskytuji kosmetické služby bez porušení integrity lidské pokožky na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávané činnosti.

Objednáním konkrétního termínu služby nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník (klient) s těmito obchodními podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.


2. Objednávka termínu služby

   2.1 Termín služby

Termín služby je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem, SMS). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Na objednaný termín se prosím dostavte s dostatečným předstihem. V případě pozdního příchodu budu nucena Váš termín služby zkrátit vzhledem k objednávce dalšího klienta.

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu dostavit, informujte mě o tom předem telefonicky, emailem nebo SMS, nejpozději však 24 hodin před zahájením termínu poskytování služby. Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem (minimálně 24 hodin předem), bude Vám účtováno 50% z hodnoty služby v objednaném termínu. Vyhrazuji si právo na úhradu při příští návštěvě, případně Vám bude zaslána faktura. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemám možnost obsadit místo jinou klientkou.

V případě několikahodinových balíčků služeb či požadavku více služeb v jeden den či požadavku konkrétního dne a času je možné, že Vám nebudu moci nabídnout všechny termíny během otevírací doby, některé časy jsou vyhrazeny pouze na určité služby. Stejně tak kvůli Vaší limitaci požadavku termínu služby v určitý den a hodinu se může stát, že Vám nebudu schopna nabídnout termín hned, ale s časovou prodlevou.

Prosím kontaktujte mě před zakoupením balíčku, pokud máte omezený časový prostor, úhradu dárkového poukazu nelze vrátit z důvodu časových omezení.

     2.2 Platba za rezervovaný termín

Platba za rezervovaný termín je možná hotově. Po osobní domluvě je možná platba převodem na účet nebo QR kódem. Paragony vydávám na požádání.

     2.3 Odmítnutí termínu ze strany poskytovatele

Termín služby může být odmítnut v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření.
  • zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek.
  • zákazník se dostaví na ošetření s akutními zdravotními problémy.
  • zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu.


3. Důležité informace

U každé procedury jsou dány kontraindikace, o kterých Vás budu informovat osobně a jsou k dispozici i na mých stránkách www.kosmetikamarti.cz. V případě, že některou z kontraindikací trpíte, služba Vám v rezervovaném termínu nemůže být poskytnuta. U některých kosmetických služeb je zákazník/klient povinen před každým ošetřením vyplnit informovaný souhlas, bez informovaného souhlasu nemůže být služba provedena. Zároveň mě prosím informujte o alergiích a jiných zdravotních komplikacích předem. I drobný zdravotní problém může způsobit nepříjemnost po ošetření.

Případnou reklamaci služby nebo nespokojenost, prosím uplatněte bezprostředně po provedení služby, před úhradou služby. Na případné pozdní reklamace může být brán zřetel pouze při špatném technologickém postupu nebo při použití vadného materiálu. Pozdní reklamaci lze uplatnit osobně nebo na e-mailu: kosmetikamarti@seznam.cz. Pro posouzení dodatečné reklamace je vždy nezbytné se dostavit osobně (po předchozí dohodě o čase návštěvy), kde bude Vaše reklamace posouzena.


4. Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po poskytování služby neručí.


5. Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách www.kosmetikamarti.cz. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Nejsem plátcem DPH.


6. Prodej produktů

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené, a to v zákonné době a zákonným způsobem.


7. Dárkové poukazy

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy na rezervovaný termín, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný v hodnotě služby v rezervovaném termínu. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před započetím termínu služby pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce termínu, nemusí být akceptován pro platbu.

Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

Platnost dárkových poukazů je 12 měsíců od data vystavení. U dárkových balíčků se planost domlouvá individuálně dle počtu služeb, obvykle je však 1 rok od data vystavení. Po této době se stává dárkový poukaz neplatným.

Platnost dárkového poukazu lze prodloužit před koncem platnosti osobní dohodou s provozovatelem, v případě prošlého poukazu nevzniká právo na vrácení zaplacené částky.

Dárkový poukaz platí na služby uvedené na poukazu. Služby z poukazu lze vyměnit za jiné služby, pokud to umožňuji podmínky salonu a po vzájemné dohodě.

Dárkový poukaz nelze čerpat na produkty, pokud to na poukazu není výslovně uvedeno, na dárkové poukazy je nezbytné se objednat nejpozději 14 dní před koncem platnosti poukazu.

Mějte prosím na paměti, že jsem vytížená a nejsem schopná garantovat termín v dohledné době, obvyklá čekací doba je měsíc. Berte to prosím v potaz zejména vzhledem k platnosti dárkových poukazů a termín služby si rezervujte co nejdříve po obdržení dárkového poukazu. Není mojí povinností Vám poskytnout termín ihned, ale pouze v časovém horizontu, který je v mých možnostech dle aktuální situace zaplnění rezervovaných termínů.


8. Reklamace služby poskytnuté v rezervovaném termínu

Při reklamaci poskytnuté služby v rezervovaném termínu musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.


     8.1 Reklamační řád

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb poskytovaných provozovatelem služeb a prodejcem produktů Martinou Černou, IČO 21709335, Gruzínská 425, Hradec Králové, 503 41, s adresou provozovny Františka Halase 650/2, Hradec Králové. Adresa pro doručování: Martina Černá, Gruzínská 425, Hradec Králové, 50341

Telefonní číslo: +420 732 645 132

Kontaktní e-mail: kosmetikamarti@seznam.cz

1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídám?

Odpovídám za poskytnutí služby bez vady a v souladu s objednávkou. Shodou s objednávkou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu.

2. Jaká je záruční doba?

Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte.

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že Vám byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatnou nápravu. Není-li provedení nápravy možné, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před poskytnutím služby věděli
  • jste vadu služby sami způsobili

5. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy písemně, a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje na adrese Františka Halase 650/2, Hradec Králové, a to osobní návštěvou v předem domluvený čas, tak abych vadu služby mohla zdokumentovat.

6. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy mi byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytované služby.

Doručené reklamace vyřizuji bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se neshodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavím písemné potvrzení.

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. 8. 2024

     8.2 Vzor reklamačního protokolu

Identifikace prodávajícího:

Identifikace kupujícího:

Kontakt na spotřebitele (adresa, telefon, e-mail):

Reklamovaná služba nebo zboží:

Datum nákupu:

Podrobný popis vadného plnění:

Navrhovaný způsob řešení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz, jiný):

Datum podání reklamace:

Podpis oprávněné osoby za podnikatele:

Podpis reklamujícího:

Reklamace vyřízena dne:

Podpis reklamujícího:


9. Shromažďování osobních údajů

Všechny osobní údaje, které mi poskytujete, shromažďuji pouze z hlediska oprávněného zájmu po nezbytně dlouhou dobu. Pokud si nepřejete abych dále Vaše osobní údaje uchovávala, lze tuto žádost podat pouze osobně, a to v písemné podobě.


10. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky byly aktualizovány dne 1. 8. 2024



Beauty Studio Procházková

ADRESA

Františka Halase 650/2, Hradec Králové, 500 09

ZAVOLEJTE MI

+420 732 645 132

NAPIŠTE MI

kosmetikamarti@seznam.cz

Otevírací doba

dle předchozí domluvy

© 2024 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!